Prima Pagină
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Ghid Saman ^^ By Julia13

In jos

Ghid Saman ^^ By Julia13 Empty Ghid Saman ^^ By Julia13

Mesaj  RobiCR9 Mier Ian 11, 2012 9:33 am

Shaman Vindecator :

Status Saman-Vindecare:1 VIT si 2 INT ( PVP = Player vs Player )

Precizari introductive:

1. Acest ghid este unul strict pentru PvP
2.Samanul vindecator este cea mai versatila clasa si este pur si simplu
imposibil de spus care este "reteta" ideala, fiecare fiind liber sa-si
dezvolte un stil propriu. Aceasta este o abordare personala a samanului
vindecator in pvp.


Cel mai important lucru pentru Samani este :Statusul


Astept pareri si in + de asta voi reveni cu un ghid pentru saman buff:)
Statusul general
recomandat este 1 vit 2 int. Eu recomand 1 vit 5 int pana aveti int la
maxim, iar apoi full vit si full dex. Str este ultimul. Explicatia este
simpla. ca shaman in pvp NU aveti nevoie de aparare. Stiu, suna ciudat
dar chiar asa este, iar viata poate fi suplimentata
bine mersi prin obiecte cu mult pv dar mai ales prin skill-ul leac. Deci puteti lejer sa mergeti pe acest raport un pic extrem.


Competentele


Adevarata putere a shamanului sta in competente. Fara ele e mai slab ca un caine flamand, iar cu ele un adevarat reaper.
1.
Leac. Unealta cea mai de pret si motivul principal pentru care veti
castiga majoritatea duelurilor. Obligatoriu acesta va fi primul master.
2.
Chemare Fulger. Principalul skill ofensiv. Are un timp de incarcare
maricel (comparativ cu celelalte), dar damage-ul imens si mai ales
sansa de necunostinta merita cu varf si indesat. Faptul ca are area
damage este un bonus inutil in pvp. Masterul 2
3. Accelerare. Unul
dintre cele mai subestimate skill-uri din joc. Viteza de miscare si
viteza farmecului sunt vitale in orice duel. Veti vedea cand ajung la
tactici motivele exacte. Masterul 3.
4. Aruncare fulger. Viteza
foarte buna (7 secunde) si damage consistent. Alternativa la al doilea
master in locul chemarii datorita acestei viteze. Pacat ca nu are sansa
de necunostinta.
5. Gheara fulger. Viteza decenta si daune bune dar
datorita faptului ca nu e nici cel mai rapid si nu are nici sansa de
necunostinta il recomand ca al 5-lea master
6. Atac fortat. O ineptie. Cel mai prost skill din tot jocul. Nu as pune puncte pe el nici macar dupa ce as avea 5 mastere.


Echipament

1.
arma trebuie sa fie obligatoriu clopot antic sau evantai vant toamna cu
paguba competentei cat mai mare. Paguba medie nu conteaza. Incercati sa
puneti pe arma o piatra a reintoarcerii cat mai mare si pietre anti
razboinic si anti sura
2. armura nu prea conteaza ce este cat timp
are piatra grabei cat mai mare. Incercati sa o gasiti cu bonus de pv si
bonus la viteza farmec
3. scut imun la necunostinta este ideal indiferent ce scut este.
4. restul mult pv si mult int. Bonusuri de viteza farmec sunt binevenite.


Note generale

Incercati sa aveti cat mai mult pv viteza de miscare si viteza farmec.

1.
PV. Mult pv inseamna ca rezistati mai mult in caz ca sunteti prins de
un stun si incasati cateva vraji. Cu cat aveti mai mult cu atat veti
putea sa rezistati mai mult in dueluri. Bonusuri de pv, bratari de
argint/aur alb, cercei de abanos, etc
2. Viteza de miscare. Cu o
grabei +4 papuci la +9 si G la accelerare ajungeti pe la 188 viteza de
miscare. Adica nu o sa va prinda nimeni. Si cine nu te prinde nu-ti va
da damage.
3. Viteza farmec. Unul din aspectele ignorate chiar de
multi shamani din pacate. La viteza 200 timpul de incarcare al vrajilor
se injumatateste. Adica dati de 2 ori mai repede in adversari cu
vrajile voastre. Un shaman cu viteza farmecului 200 si master pe
aruncare fulger va fi o adevarata mitraliera si va da acest skill la
fiecare 3,5 secunde.


Tactici de duel

Si iata ca am
ajus si la cel mai important aspect al acestui ghid. Chiar daca
statusul e perfect si competentele puse la fel tot nu veti face mare
branza in dueluri daca nu aveti o tactica buna. Trebuie sa ghiciti
adversarul sa-i cunoasteti vrajile si mai ales ordinea in care le da.
De ex un razboinic corp va da vartej si taietura tripla imediat dupa ce
v-a prins stun. Deci calculati cat timp a mai ramas intre stun-urile
lui si aveti grija sa va prinda cu viata full altfel riscati sa muriti
din stun+vartej+tripla.
Dupa cum am spus si la inceput apararea nu
conteaza dar viteza da. Am spus asta pentru ca intr-un duel trebuie sa
fugiti. Alergati aparent
haotic pentru a nu lasa adversarul sa va
anticipeze directia, dar in acelasi timp aveti mare grija la obstacole
si la adversar. Cel mai rau lucru care se poate intampla e sa ramai
intr-un colt in timp ce un sura magie te seaca cu spiritul flacarii. In
3 secunde esti pe jos iar
adversarul rade de tine.
Invatati raza
de actiune a diverselor vraji ale adversarilor (tropait, spirit
flacara, etc) si incercati pe cat posibil sa va tineti in afara
acesteia. Veti reusi acest lucru datorita vitezei superioare (nu uitati de skill-ul accelerare).
Dati
de la distanta cu tot ce aveti si continuati sa fugiti pana cand
adversarul e mort. Vindecati-va cand aveti nevoie dar atentie la ce
distanta este adversarul. Vindecarea nu se poate face din alergare si
cu un adversar aproape riscati sa muriti.
Singura situatie in care
este permis sa veniti sa dati de aproape cu clopotul/evantaiul este
daca adversarul este foarte slab. Altfel nu
aveti nici o sansa

RobiCR9
V.I.P
V.I.P

Mesaje : 252
Data nasterii : 04/06/1993
Data de inscriere : 11/01/2012
Varsta : 30
Localizare : Valcea
Stare de spirit : buna :x

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum